Servis i podrška

Service

Shimadzu servis i podrška: Bezbrižno i opušteno!

Servis i podrška nakon prodaje ključan su i dugoročan parametar koji se bezrezervno treba uzeti u obzir u nabavkama kapitalnih instrumenata za vaš laboratorij. Na vama je samo da budete bezbrižni i opušteni jer Shimadzu vam nudi potpunu uslugu u svim aspektima brige za vaše instrumente! Pročitajte više o Shimadzu servisu i postprodajnoj podršci u brošuri na nižem linku:

Application Information

Kako bismo vam pomogli u korištenju naših uređaja i pružili podršku i kada nismo fizički uz vas, pripremili smo veliki broj aplikacija iz najrazličitijih područja.

Informacije o aplikacijama uključuju bilješke aplikacija, ali i članke sadržane u časopisu Shimadzu NEWS. Pretraživati ih možete po ključnim riječima, prema području primjene ili uređaju. >> Pretraživanje

Dobivenu informaciju možete direktno preuzeti u obliku pdf dokumenta.

VIRTUAL ADVISOR

Shimadzu je kreirao interaktivnu stranicu "Virtual Advisor" koja dodatno unapređuje našu korisničku podršku. Nakon kratke registracije, bit će Vam ponuđeno mnoštvo informacija u vezi HPLC, UFLC, LCMS, TOC-V i TOC-L serija uređaja, kao što su dijagrami toka, dnevno i periodičko održavanje uređaja te rješavanje najčešćih problema.

A bridge with our customers

A bridge with our customers

Što korisnici očekuju od Shimadzu proizvoda

Donosimo priče i razgovore nastale prilikom posjeta Shimadzu R&D inženjera korisnicima diljem svijeta.

Top of This Page