Pregled servisnih Ugovora
- Servisni kontakti
- Podrška prilikom validacije
- Usluga preseljenja laboratorija
- Pregled servisnih Ugovora
- Trening za korisnike
- Dobava potrošnog materijala
Planovi oblikovani prema vašim potrebama, omogućuju vam da radite bez stresa
Planovi Shimadzu servisnih ugovora omogućuju našim korisnicima da bezbrižno rade na instrumentima.
Za jednokratnu godišnju uplatu, naplata za rutinsko preventivno održavanje, te popravak na zahtjev kao i servisni dijelovi su pokriveni Shimadzu planovima.
Planiranje održavanja analitičkih instrumenata je sada puno jednostavnije.
Shimadzu nudi velik raspon “best fit” opcija.
Opcije servisnih Ugovora kao i prilagođena podrška za Vaše individualne zahtjeve.
- Tablica usporedbe planova
- Poredak planova servisnih Ugovora
- Opcije servisnih Ugovora
Tablica usporedbe planova
SA planovi | PM standard | PM premium | PM & standardni popravak | PM & osnovni popravak | PM & popravak Plus | PM & produljeno jamstvo |
---|---|---|---|---|---|---|
Servis odrađen od strane certificiranog Shimadzu inženjera | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Telefonska podrška za hardver | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Telefonska podrška za softver | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Godišnji PM servis | ○ | ○ | ○ | ○ (za odabrane dijelove) |
○ | ○ |
PM dijelovi | ○ | ○ (odabrani dijelovi) |
○ | |||
Popravak na zahtjev | ○ | ○ | ○ | ○ | ||
Servisni popravak uključujući i dijelove | ○ | ○ |
*Dostupnost svakog plana ovisi o državi i zemlji. Za sve detalje, kontaktirajte vašeg lokalnog servisnog predstavnika.
*Za lokalne planove servisnih Ugovora u vašoj državi ili području, kontaktirajte lokalnog servisnog predstavnika.
Poredak planova servisnih Ugovora
■ Plan ”PM & produljeno jamstvo”
Plan PM & produljeno jamstvo nudi preventivno održavanje (najćešće jednom godišnje) koje pokriva rad servisera, troškove putovanja te sve PM dijelove.
Usluga rada servisera te troškovi putovanja kao i PM dijelovi su uključeni.
Ključne pogodnosti:
- vijek trajanja rada instrumenta je znatno povećan
- stabilni troškovi i jednostavno planiranje proračuna za preventivno održavanje i popravke
■ Plan ”PM & popravak Plus”
Plan PM & popravak Plus preventivno održavanje pokriva uslugu popravka i troškove putovanja, najčešće jedan posjet godišnje.
PM dijelovi se provjeravaju i zamjenjuju ovisno o uvjetima, te naplaćuju zasebno.
Usluga popravka kao i troškovi putovanja za posjete popravka su uključeni, isto kao i što su uključeni dijelovi za popravak.
Ključne pogodnosti:
- provjera performansi (validacija) sa certifikatom
- dodatne PM posjete
- osigurano vrijeme odaziva unutar 48 sati
- produljenje jamstva
■ Plan ”PM & osnovni popravak”
Plan PM & osnovni popravak nudi preventivno održavanje (PM) te pokriva rad servisera, te troškove putovanja. Standardni PM dijelovi koji su određeni u planu su pokriveni i zamijenjeni. Nestandardni dijelovi za posebne konfiguracije se provjeravaju i mjenjuju ovisno o stanju u kojem se nalaze i naplaćuju zasebno.
Rad servisera kao i troškovi putovanja su uključeni. Zamijenjeni dijelovi se naplaćuju zasebno.
Ključne pogodnosti:
- vijek trajanja rada instrumenta se znantno povećava
- kompletno pokriveni troškovi rada servisera, troškovi putovanja i standardni PM dijelovi
■ Plan ”PM & standardni popravak”
Naš PM standardni plan nudi preventivno održavanje (PM), te pokriva rad servisera, te troškove putovanja, najčešće jedna posjeta godišnje. PM dijelovi se provjeravaju i zamjenjuju ovisno o uvjetima u kojima se nalaze, te se zasebno naplaćuju.
Rad servisera te troškovi putovanja su uključeni. PM dijelovi se naplaćuju zasebno.
Ključne pogodnosti:
- vijek trajanja rada instrumenta je znatno povećan
- kompletno pokriveni troškovi rada servisera kao i troškovi putovanja
■ Plan ”PM & premium”
PM & premium plan nudi preventivno održavanje (najčešće jednom godišnje) koje pokriva rad servisera, troškove putovanja te sve PM dijelove.
Ključne pogodnosti:
- vijek trajanja rada instrumenta se znatno povećava
- jednostavno planiranje troškova
■ Plan ”PM standard”
Naš PM standardni plan nudi preventivno održavanje (PM) koje pokriva rad servisera, troškove putovanja, najčešće jednom godišnje. PM dijelovi se provjeravaju i zamjenjuju ovisno o stanju u kojem se nalaze, te se naplaćuju zasebno.
Ključne pogodnosti:
- vijek trajanja rada instrumenta je znatno povećan
- povoljan plan
Opcije servisnih Ugovora
- provjera performansi (validacija) sa certifikatom
- dodatne PM posjete
- osigurano vrijeme odaziva unutar 48 sati
- produljenje jamstva.
*Dostupnost svakog plana ovisi o državi i području. Za detaljne informacije, kontaktirajte Vašeg lokalnog servisnog predstavnika.
*Za lokalne planove servisnih Ugovora, kontaktirajte vašeg lokalnog servisnog predstavnika.